poniedziałek, 31 grudnia 2012

Ostatni dzień 2012 roku!

Hej!

Nadszedł ten czas kiedy żegnamy się ze starym rokiem i starym... kalendarzem :)
Ostatni dzień w roku to dobra okazja aby to zrobić. 


Mój stary kalendarz był z gazety Twój Styl i służył mi całkiem fajnie dlatego też nowy jest z tego samego źródła. W kalendarzu zapisuję różne ważne wydarzenia m.in. urodziny bliskich, egzaminy czy ważne rocznice ale znajdują się też dni, w których zapisuję swój plan działania :)


Wybrałam spokojną dla oka wersję w kwiaty (odpoczynek po czerwonym kalendarzu) :) 
Uzbrojona we wszystkie daty, terminy i przypomnienia mogę wkraczać w Nowy Rok! 

A Wy korzystacie z kalendarzy czy wszystko macie w głowie? :) Piszcie koniecznie! 


Potem zaczynam zbierać się na swoją sylwestrową noc, a Wy życzcie mi powodzenia w przyklejaniu sztucznych rzęs. Wczoraj robiłam pierwsze podejście i powodzenie będzie mi potrzebne ;) 



Jeszcze w Starym Roku życzę Wam wspaniałej, szampańskiej zabawy jak nie na wielkim balu to w domowym zaciszu. Najważniejsze jest aby mieć dobry nastrój, bo ponoć jaki sylwester taki cały rok! 

Trzymajcie się ciepło!
Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1