sobota, 1 grudnia 2012

Nowości kosmetyczne u Madziak.

Hej!

Ostatnio wpadło do mojego koszyka kilka kosmetyków. Jedne były bardziej inne mniej potrzebne ale wiecie jak to jest na zakupach ;) 



To nic, że podczas zniżek na kolorówkę w Rossmannie w moim koszyku przeważały rzeczy do pielęgnacji itp :) Ale kiedy dowiedziałam się, że wyszła edycja świąteczna żeli Original Source wiedziałam, że chcę je tylko powąchać. Jak już to zrobiłam powiedziałam sobie 'ok! w sumie jeden mogę kupić' skończyło się na tym, że nie potrafiłam się zdecydować, który podoba mi się bardziej i tym oto sposobem mam dwa ;) Po lewej zapach słodkiej pomarańczy z korzenną lukrecją a po prawej śliwka z syropem klonowym. 



W Hebe zakupiłam maskę Sleek Line z jedwabiem za świetną cenę ok. 12zł :)
natomiast w drogerii Jasmin suchy szampon Beauty Formulas, jestem ciekawa jak się spisze.


Porcja różności z Rossmanna:
-woda toaletowa Adidas- fizzy Energy przeceniona z 25zł na bodajże 19zł :) bardzo fajny słodki ale orzeźwiający zapach 
-syrop z agawy 
-krakersy z pomidorami i bazylią, na spróbowanie. Powiem Wam, że są całkiem OK i prawdopodobnie będę kupować je częściej :)



Nie mogło obyć się bez rossmannowskiej kolorówki w atrakcyjnych cenach :)
-czerrrwona pomadka Rimmel 170 alarm
-rozświetlający korektor pod oczy Max Factor 



To już wszystkie moje zakupy. Mam nadzieje, że zdążę zużyć wszystkie te słodkie, 'zimowe' żele pod prysznic zanim zawita do nas wiosna, bo jak wiecie zapas mam spooory :)
Czy Wy też macie tendencje do chomikowania i magazynowania kosmetyków? O ile z kolorówką potrafię zachować zdrowy rozsądek, to z pielęgnacją nie jest już tak łatwo. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie ;) Piszcie koniecznie jak to jest u Was! 

Buziaki,Magda 




Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1