sobota, 15 grudnia 2012

Nowości kosmetyczne u Madziak #2


Hej!

Całkiem niedawno pokazywałam Wam swoje zakupy kosmetyczne a dziś znów przychodzę z porcją nowości mimo tego, że nie planowałam uzupełniania i tak dość pokaźnych już zapasów :) 
Nie jest tego dużo ale stwierdziłam, że pokażę te rzeczy, żeby wejść do nowego roku z czystym kontem kosmetycznym :D 



-The Body Shop, żel pod prysznic o zapachu: moringa 
-The Body Shop, balsam do ciała, zapach: czekolada
O ile zapach czekoladowy lubię to moringa średnio przypadła mi do gustu. Jest to jednak prezent od chłopaka więc nie będę narzekać. Samo to, że postarał się wejść do sklepu z kosmetykami beze mnie to cud :D 



Ostatnio ciężko mi rozczesać włosy pomimo tego, że podcięłam końcówki. Zakupiłam osławioną już szczotkę Tangle Teezer. Szykuje się recenzja, będzie o czym mówić :) 



W ostatnich zakupach pokazywałam Wam wodę toaletową Adidas- Fizzy Energy. Zupełnym przypadkiem dostałam drugi egzemplarz dokładnie z tej samej serii. 



-Essie, lakier do paznokci nr. 249 wicked. W rzeczywistości kolor bardziej wpada w bordo.
-kule do kąpieli  



Ostatnimi rzeczami są maseczki, próbki, błyszczyk, mini paletka cieni itp itd od Zanki.  Przesyłkę dostałam na pocieszenie po swojej wygranej u niej na blogu (główna paczka niestety zaginęła).
Ale teraz mam co testować! :))



To by było na tyle z nowości kosmetycznych w tym roku!
Nie planuję żadnych zakupów i nadal namiętnie zużywam swoje zapasy, a jak mi idzie będziecie miały okazję ocenić w grudniowym projekcie denko!

Trzymajcie się ciepło, pogoda płata figle!

Buziaki,Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1