niedziela, 2 grudnia 2012

NOTD #6 Królewski niebieski!

Hej!

Jak już pewnie zauważyłyście po moich wcześniejszych postach paznokciowych lubię kiedy coś się dzieje. Pazurki w maju: TU!, we wrześniu: TU! i w październiku: TU!
Lubię kiedy coś błyszczy i wyróżnia się dlatego efektownym oraz szybkim sposobem jest pomalowanie jednego paznokcia w ciemniejszym/jaśniejszym kolorze od reszty, możemy też postawić na całkowity kontrast. Fajnym rozwiązaniem jest też brokatowy topper :) I tak dzieje się dzisiaj ;) 

Postawiłam na trochę zapomniany przeze mnie kobalt z Miss Sporty, który kupiłam właściwie z myślą o jesieni i zimie.



Maluje mi się nim świetnie, ma szeroki pędzelek dzięki czemu za jednym pociągnięciem pokrywamy całą płytkę paznokcia :) Nie smuży, ładnie, jednolicie pokrywa pazurka nie to co ukochana i znienawidzona przeze mnie żółć z Miss Sporty nr.453 ;)



Bohaterowie dzisiejszego zamieszania:
-standardowo już jako baza Eveline 8w1
-Miss Sporty nr.320
-topper Essence 02 Circus Confetti 
-również standardowo Eveline 3w1 wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz





Kobalcik wysycha całkiem szybko przez co malowanie jest jeszcze bardziej przyjemne :)



Jesienią i zimą bardzo lubię brokatowe akcenty, kojarzą mi się ze świętami, ciepłem świeczek i fajerwerkami :D

Dlatego też na koniec zamieszczam Wam zdjęcie samego Confetti 


Co powiecie na królewski niebieski w towarzystwie dyskotekowego Confetti? :)

Mi to połączenie bardzo przypadło do gustu. Najchętniej wszystkie paznokcie pokryłabym brokatowym toppem, zachowam jednak zdrowy rozsądek żeby nie rwać sobie włosów z głowy przy zmywaniu ;))

Buziaki,Magda 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1