środa, 12 grudnia 2012

Mix zdjęć #5

Hej!

Dzisiaj zapraszam Was na luźny, lekki post :)
Będą to zdjęcia zrobione w ostatnim czasie. Bardzo lubię czytać a raczej oglądać tego rodzaju notki, mam nadzieję, że Wy też! 

Zaczniemy od  herbatki z cytryną po długim spacerze! 



Trochę ćwiczeń z Ewką...
uważam, że ta najnowsza płytka jest najlepsza ;) 



oczywiście bez zdjęć jedzenia się u mnie nie obejdzie! 



Mój świąteczny stroik. Renifery wycinałam własnoręcznie :)) 



Tyyyle razy zapominałam jej kupić będąc w drogerii - tym razem mi się udało. Akurat ta wersja mnie nie zachwyciła, ale mam jeszcze inne do przetestowania ;)) 



Przepyszne ciasto marchewkowe, które zniknęło w dwa dni!




Jarmark Bożonarodzeniowy, stoisko z lizakami 




Świąteczna Warszawa. Wieczorem wygląda genialnie!



Bożonarodzeniowy klimat już jest! :))



Długi,niedzielny, mroźny spacer :)



To wszystko co mam dla Was na dziś.
Dajcie mi koniecznie znać czy lubicie tego typu posty :)

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1