niedziela, 9 grudnia 2012

La Roche-Posay Effaclar Duo- kosmetyk idealny?

Hej!

We wrześniowych zakupach pokazywałam Wam Effaclar Duo. Teraz, kiedy kończę opakowanie jestem gotowa na recenzję :)
Jeżeli jesteście ciekawe mojego zdania na temat tego rozsławionego kosmetyku, zapraszam:



Krem zakupiłam w Super Pharm w promocji za 36zł. Za tą cenę otrzymujemy 40ml produktu zamkniętego w plastikową tubkę.

Zapewnienia producenta:


Aplikacja produktu nie stwarza problemu, tubka zakończona jest dzióbkiem przez co możemy dozować odpowiednią ilość. 


 Konsystencja jest dość żelowa a nawet wodnista. Krem szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Buzia nie świeci się i nie błyszczy. 


Działanie:
Stosuję go na noc. Po pierwszej aplikacji widziałam znaczną różnicę na drugi dzień. Wypryski były mniejsze, podgojone i o wiele mniej zaczerwienione. Byłam niesamowicie zaskoczona efektem. Z czasem jednak zauważyłam, że skóra się do niego przyzwyczaja i już tak szybko nie goi nowych niespodzianek ale mimo wszystko znikają szybciej niż kiedyś. Najważniejsze jest to, że przestały robić mi się ropne, podskórne gule, które niestety miałam co jakiś czas, wypryski pojawiają się duuuużo rzadziej i są o wiele mniejsze- za to cenie ten produkt najbardziej. Zaskórniki jak były, tak są- moim zdaniem tylko oczyszczanie twarzy może im zaradzić. 
Produkt świetnie koi i wycisza podrażnione miejsca. Obecnie używam go 2-3 razy w tygodniu na noc, gdyż może trochę wysuszać skórę.
Nie miałam po nim wysypu :)


Ogólne podsumowanie:
+koi i łagodzi wypryski
+wycisza cerę
+niedoskonałości pojawiają się dużo rzadziej
+wypryski, które już się pojawią są mniejsze 
+poręczne, plastikowe opakowanie
+konsystencja produktu
+szybko się wchłania
+nie pozostawia tłustego filmu
+nie zapycha 
-przy częstym używaniu wysusza skórę

Moja ocena: 5/5



Czy kupie ponownie?
Zdecydowanie tak! Jest to pierwszy produkt, po którego użyciu naprawdę widzę różnice w stanie mojej cery. Po moich nieudanych próbach z OCM przez długi czas nie mogłam poradzić sobie z niedoskonałościami, teraz nie mam już tego problemu.
Bez wahania zakupię drugie opakowanie!

Znacie ten produkt? Używałyście? 
Dajcie znać czy u Was sprawdził się równie dobrze :)

Buziaki, Magda
PS.Miłego poniedziałku!  

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1