sobota, 17 listopada 2012

Zakupy do domu- Home&You

Hej Kochane! 

Chciałabym pokazać Wam swoje ostatnie zakupy do domu, które planowałam już długo. Kupiłam prawie wszystko co było zaplanowane :) Czy Wy też tak macie, że zakupy do domu sprawiają Wam tyle radochy? :))



Trochę się tego nazbierało :)



Zwariowałam na punkcie tych poduszek! Mięciutkie, pluszowe, ciepłe i w zimowym klimacie. Jestem z nich niesamowicie zadowolona. Teraz jednak żałuję, że nie kupiłam kocyka do kompletu :( 



a do tego rzeczy z przeceny. Talerz na nachosy i dip oraz pościel w baranki, która spodobała mi się od razu :D 



Talerz oczywiście musiałam kupić ze względu na to, że często jada się u nas różne przekąski z sosem czosnkowym jak już zdążyłyście zauważyć :)) 


Co powiecie o moich zakupach? :) 
Czasem mam takie dni, że zakupy do domu sprawiają mi większą frajdę od zakupów kosmetycznych i to zdecydowanie był ten dzień :)

Buziaki,Magda  


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1