poniedziałek, 12 listopada 2012

Tanie hity (nie)kosmetyczne #4

Hej Kochane!

Dzisiaj kolejny post z serii hitów. Z racji tego, że zrobiło się chłodniej, pada deszcz, jest szaro i ponuro częściej sięgamy po świeczki.
Jeszcze w tamtym roku niekwestionowanym mistrzem pod tym względem była dla mnie Ikea. Niestety coś się zmieniło i świeczki przestały wypalać mi się równo, a większa połowa zostawała na ściankach. Robiąc codzienne zakupy w Biedronce spontanicznie, na próbę wrzuciłam jedną świeczkę i od tego się zaczęło. Większość z Was pewnie już je zna ;)

Świeczka La Rissa kosztuje 4,99zł producent twierdzi, że wystarcza nam na 30 godzin.


Na zdjęciu po lewej widzimy (od góry)
-liczi
-biała herbata-imbir
-zielona herbata
-a z tyłu moja ulubiona: wanilia z pomarańczą 


Co mogę o nich powiedzieć?
Przepiękne, intensywne zapachy, które nie wietrzeją. Nawet kiedy świeczka nie pali się w całym pokoju czuć przyjemną woń. 



Świeczki wypalają się do samego końca, nie ma problemu (jak w przypadku Ikei).


Podoba mi się też to, że bez najmniejszych komplikacji możemy pozbyć się naklejki- jeżeli oczywiście nam przeszkadza ;) a po wypaleniu się słoiczek możemy wykorzystać np. jako świecznik

Ostatnio w Biedronce pojawiła się nowość, świeczki w dużych słojach. Koszt jednej to 10,99zł niestety zapachy nie podobały mi się już tak bardzo jak w przypadku standardowych rozmiarów, jednak skusiłam się na dwa słoje. Czas wypalania się to ponoć 65-75 godzin.

-jaśmin i hibiskus
-cytrusy i jaśmin


a Wy macie swoje ulubione świeczki? 


 U mnie każdego wieczoru 'coś' się pali :)


Buziaki, Magda






Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1