środa, 14 listopada 2012

TAG: Co znajduje się na mojej nocnej półce?

Hej Kochane!

Wczoraj otagowała mnie Zanka i dzisiaj chciałabym na ten tag odpowiedzieć :)

Co znajduje się na mojej nocnej półce?
Już Wam pokazuję :)

Nie posiadam standardowej szafki nocnej dlatego też trudno było uchwycić mi moją organizację na zdjęciu. 
Moje łóżko ma szerokie brzegi i idealnie mieści się na nim koszyczek z kosmetykami, których używam na noc. Znajduje się tam krem do stóp, mgiełka do twarzy, carmex, krem do rąk, pilniczek, maść witaminowa, krople do oczu itp itd. Obok na sztandarowym miejscu stoi masło do ciała- to, którego aktualnie używam.




Wyżej, na regale leżą książki, które czekają na przeczytanie lub właśnie je czytam
-'kuchnia dietetyczna 1001 przepisów'- chętnie przeglądam
-'Pięćdziesiąt twarzy Greya'- dopiero teraz się na nią skusiłam, niesamowicie mnie wciągnęła i czekam na drugą część, która prawdopodobnie już jest (dzisiaj to sprawdzę ;)
-'Houston, mamy problem'- słyszałam, że jest świetna, chętnie się o tym przekonam
-'Polska, 101 wycieczek' już planujemy nasz wyjazd w góry :)



a obok książek słuchawki- do oglądania filmików na YT ;) 



Tak właśnie wygląda moja wieczorna organizacja.
Marzę o sypialni w kolorze bieli i złota, jak już się jej kiedyś doczekam chętnie zrobię aktualizację tagu :D

Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają Wasze szafki nocne :) i najchętniej zobaczyłabym wszystkie! :)
Zapraszam wszystkie chętne do wzięcia udziału w tagu oraz:



Buziaki, Magda 
PS.Mam nadzieję, że lubicie takie luźne notki? Piszcie koniecznie! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1