wtorek, 27 listopada 2012

Projekt denko listopad 2012

Hej!

Koniec miesiąca- czas na projekt denko. Tym razem nie ma wielu produktów ale nie mogłam się już doczekać aż pozbędę się tych pustych opakowań :) 



-Radical mgiełka do włosów farbowanych. Wyrzucam pół opakowania. Jak dla mnie ten produkt to masakra. Przesuszył mi końcówki, utrudniał rozczesywanie włosów i po prostu śmierdział.
-Liliputz Spray ułatwiający rozczesywanie włosów dla Księżniczek. Nie obciążał włosów, używało się go w miarę przyjemnie, ale jego pomoc w rozczesywaniu włosów była raczej znikoma.
-Alterra olejek do masażu migdały i papaja. Używałam go tylko na ciało. Był całkiem ok, ale wydaje mi się, że wersja antycellulitowa lepiej nawilżała skórę.



-Nivea pure&natural tonik oczyszczający. Całkiem przyjemny produkt. Pomimo alkoholu w składzie nie wysuszał i nie podrażniał. Możliwe, że kiedyś do niego powrócę.
-Original Source mango&macadamia. Uwielbiam te żele. Zapach bardzo mi odpowiadał. Z pewnością powrócę do niego za jakiś czas! Teraz czeka na mnie edycja zimowa :D


-Portugal Cosmetics Crema Concha de Nacar. Krem na rozstępy. Kompletnie się nie sprawdził, jedyne co robił to całkiem fajnie nawilżał. Rozstępów niestety nie zlikwidował. 
-Isana zmywasz do paznokci o zapachu migdałów. Dobry produkt za całkiem niską cenę. 


-H&M maseczka do twarzy cinnamon&argan oil. Swoje pierwsze wrażenia opisywałam TUTAJ!
Niestety nie zachwyciła mnie. Po jej aplikacji cała twarz piekła mnie ogniem. Nie jest to przyjemne uczucie mimo tego, że wraz z upływem czasu uczucie pieczenia trochę ustawało. Co dziwne maseczka nie podrażniła mnie. Twarz była ładnie zmatowiona i pory były lekko zmniejszone, był to jednak efekt jednorazowy.
-Lancome błyszczyk do ust. Dostałam go jakiś czas temu w prezencie. Nie zachwycił mnie ale też nie zrobił mi krzywdy. Nic specjalnego.

To już wszystko w listopadowym projekcie denko. 
A Wam jak poszło denkowanie? Znacie któryś z wykończonych przeze mnie produktów?
Piszcie koniecznie! :)

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1