poniedziałek, 5 listopada 2012

Nowości w mojej szafie #2

Hej! 

Dzisiaj kolejna porcja moich zakupów :)
Uwielbiam jesień właśnie za ciepłe, miękkie swetry, szaliki i kolory! 

Bordowa sukienka, River Island- urzekł mnie piękny kołnierzyk i złote guziki.



tutaj kolor najbardziej zbliżony do rzeczywistego:



Bluzka z New Look'a wpadła mi w ręce przypadkiem, zdjęcie nie oddaje jej rzeczywistego koloru, zdecydowanie fajniej wygląda na ciele nie na wieszaku ;)



Nad tym swetrem zastanawiałam się dość długo, w sklepie bardzo mi się podobał ale nie byłam pewna, czy będę go nosić. Kupiłam i się do niego przekonałam :)




Komin, River Island w rzeczywistości jest bardziej różowy. Bardzo go lubię ze względu na to, że jest miękki i cieplutki, trafiła mi się niezła okazja, bo upolowałam go na przecenie za 25 zł. :)




Jakiś czas poszukiwałam jasnej, mniejszej torebki niż moje pozostałe ;) Ta jest bardzo poręczna i praktyczna. Podobają mi się tez złote wykończenia.




Ostatnią rzeczą są złoto- turkusowe kolczyki. Wyglądają świetnie do kucyka jak i rozpuszczonych włosów- również upolowałam je na wyprzedaży :)




To by było na tyle :) 

Muszę pochwalić Wam się, że udało mi się kupić buty i kurtkę na zimę. Lubię zakupy, ale znalezienie dla mnie zimowej kurtki i płaskich, praktycznych zimowych butów graniczy z cudem! Mam wrażenie, że wszystko źle leży i, że we wszystkim wyglądam kiepsko. W tym roku poszło nadzwyczaj gładko :) Zatem jestem już gotowa na zimę :)

Buziaki,Magda 
PS.Trzymajcie się ciepło i nie dajcie się żadnym przeziębieniom! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1