niedziela, 25 listopada 2012

Nowość w pielęgnacji moich włosów :)

Hej! :)

Kilkakrotnie pisałam Wam już, że bardzo lubię kosmetyki z Goldwella. Od początku mojej przygody z farbowaniem włosów używam tylko farb tej firmy. 

Tym razem całkowicie nieoczekiwanie trafiła w moje ręce ta oto niespodzianka:


Jest to elixir z olejkiem arganowym i olejkiem tamanu, którego zadaniem jest zapewnienie blasku i miękkości włosom. 



 Wiem, że ogólnie kosmetyki tej firmy nie grzeszą dobrym składem ale to zdecydowanie odpowiada moim włosom :)

Dla ciekawskich skład:


Niestety nie używałam jeszcze tego produktu, gdyż chcę wykończyć pewną odżywkę i rozpocząć testy elixiru. Zżera mnie ciekawość ale muszę wytrzymać :)

Opakowanie 100ml jest z grubego plastiku i posiada pompkę. 



tutaj zdjęcie moich włosów kilka dni po podcięciu zniszczonych końcówek :)



Znacie kosmetyki Goldwella? Lubicie je? 
Osobiście uwielbiam je za wydajność ale czasem odstrasza mnie cena. 

Buziaki, Magda
PS.Udanego poniedziałku! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1