wtorek, 6 listopada 2012

NOTD #5 mój pierwszy Essie!

Hej Kochane!

 O lakierach Essie słyszała już chyba każda z nas. Do tej pory nigdy nie miałam okazji używać lakierów tej firmy. Jakiś czas temu zamówiłam swojego pierwszego Essiaka na stronce paatal.pl za jedyne 12,99zł. Całkowity koszt z przesyłką wyniósł mnie 19zł więc pomyślałam, że jeszcze nie jest tak źle ;)

Jako, że wybór miałam dość ograniczony padło na nudziaka- 16 Spaghetti Strap 



Lakier ma 13,5ml, przyjemny szeroki pędzelek, co ułatwiło mi malowanie. Konsystencja jest dość rzadka, przez co łatwo zalać skórki. 


Do pełnego krycia potrzebowałam 4 cienkich warstw. Na szczęście lakier dość szybko wysycha.
Tak prezentuje się na paznokciach:


Efekt jest bardzo delikatny, ale o taki mi chodziło. Dłonie wyglądają estetycznie i świeżo.



Zawsze pod lakier kładę bazę z Eveline 8w1 i na pomalowane już pazurki również Eveline 3w1 wysuszacz, nabłyszczacz, utwardzacz. 

W tym wypadku było inaczej. Chciałam sprawdzić trwałość lakieru i nie nałożyłam ani bazy ani nabłyszczacza.

Kto zgadnie po ilu dniach robione jest to zdjęcie???


 Może nie uwierzycie, ale zdjęcie jest zrobione po 8! dniach! Widać jedynie odrost i troszkę starte końcówki. Bez żadnej bazy i lakieru nawierzchniowego! Do tej pory nigdy nie spotkałam się z tak trwałym lakierem, jestem nim zachwycona! :)

Wiem, że od tego produktu zacznie się moja przygoda z marką Essie :)


Co powiecie na mani trwały 8dni? :)) 
Podoba Wam się ten kolor?
Miałyście do czynienia z marką Essie? Piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1