środa, 3 października 2012

Ziaja- czekoladowy peeling myjący gruboziarnisty z masłem kakaowym + TAG!

Hej!

Podczas ostatnich zakupów skusiłam się na peeling z Ziaji. 
Kilka z Was prosiło mnie o recenzję jak już go trochę poużywam więc oto i ona :)

Koszt to 15,99zł za 200ml produktu- czyli nie jest źle.



producent mówi: 



dla ciekawskich skład:


Produkt zamknięty jest w duży słoiczku, co jest bardzo praktyczne. Aplikacja jest zatem bezproblemowa. 



Konsystencja produktu jak dla mnie jest trochę nietypowa. Peeling jest rzadki, ale taki jakby galaretowaty ;)
Oczywiście zapach jest genialny. 

Ale co jeśli chodzi o działanie? 
Drobinki są dość mocno wyczuwalne przez co bardzo bardzo fajnie masują i usuwają zrogowaciały naskórek. Po zabiegu skóra jest gładka, miękka i chłonie wszelkie balsamy i masła. 


Ogólne podsumowanie:
+fajnie usuwa martwy naskórek
+genialny kakaowy zapach, który uwielbiam
+cena
+opakowanie
+aplikacja
+konsystencja produktu
-nie zauważyłam

Moja ocena: 5/5

Z pewnością powrócę do tego produktu, planuję spróbować innych wersji zapachowych jak już zużyje swoje okazałe zapasy ;)
Znacie peelingi z Ziaji? Ja jestem nim zachwycona! :)


Chciałam się pochwalić również, że zostałam otagowana przez Joasię KLIK!
a głównym sprawcą zamieszania z maseczkami jest Malinka KLIK!




Zasady:

Czas trwania: PAŹDZIERNIK



Celem tagu jest:

- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu,





Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu Maliny
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- dopisz się do listy obserwatorów Maliny- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.


TAGuję:

Madzię z babskiej przystani
i wszystkie chętne dziewczyny!

Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1