wtorek, 30 października 2012

Zamówienie ze zrób sobie krem :)

Hej Kochane!

Dzisiaj szybki post :)
Ponownie bardzo długo zabierałam się za złożenie zamówienia na stronie ZSK i w końcu mi się udało.

listonosz zbudził mnie z samego rana, ale szybko mu wybaczyłam :)


a w środku...



Planowałam zamówić mnóstwo produktów, które przez kilka miesięcy dopisywałam na listę ostatecznie jednak stwierdziłam, że nie są mi potrzebne i zamówiłam tylko rzeczy, na których bardzo mi zależało :) 

-hydrolat z róży bułgarski 
-hydrolat szałwiowy
-masło shea
-francuska glinka zielona
-algi brunatne 

Macie/miałyście któryś z tych produktów?
Które dobroci najbardziej przypadły Wam do gustu jeżeli chodzi o tego typu strony?
U mnie jest to kwas hialuronowy, spirulina i choć mam je niedługo masło shea :) 

Buziaki, Magda
PS.Piszcie koniecznie czy robicie zamówienia na ZSK, BU itp itd :)



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1