piątek, 5 października 2012

Tanie hity kosmetyczne #2

Hej Kochane!
Mam nadzieję, że pamiętacie nową serię postów, która będzie pojawiać się na moim blogu! :)
Dzisiaj jako tani hit kosmetyczny uznaję: 


pędzelek do smoky eye z Essence. 
Cena powala: 5,99zł :)



Pędzelek jest cały czarny a włosie fioletowe, bardzo ładnie wygląda wśród innych pędzli ;)



Jakiś czas temu zakupiłam bez większego przekonania. Od tamtej pory używam go bez przerwy. Nadaje się cudownie do zaznaczania załamania i właśnie w tym celu używam go najczęściej i najchętniej. Możecie kłaść nim jaśniejsze cienie pod łuk brwiowy albo aplikować jaśniejszy cień w kącik oka- spisuje się rewelacyjnie.
Do smoky eye go nie używałam ale myślę, że całkiem nieźle się sprawdzi.
Mała, mięciutka kuleczka sprawdza się idealnie. Mimo tego, że jest puchaty szybko schnie i nie odkształca się.


Oczywiście za tą cenę nie spodziewałam się bardzo wysokiej jakości. Wypadło mi z niego kilka włosków ale było to na samym początku. Teraz już tak się nie dzieje. Wybaczam mu to, nawet gdyby wyłysiał cały na pewno kupię go drugi raz.



Ogólne podsumowanie:
+cena
+dostępność
+funkcjonalność (ostatnio jest to jeden z moich ulubionych pędzelków)
+jest bardzo miękki i przyjemnie się go używa
-wypadło z niego kilka włosków



Moja ocena 5/5

Jestem bardzo mile zaskoczona tym pędzelkiem. Przyznam szczerze: nie myślałam, że tak go polubię :)
Essence ma w swojej ofercie jeszcze kilka innych pędzli. Posiadam jeszcze ten do eyelinera, spisuje się fajnie ale nie aż tak jak ten ;)

Znacie pędzelki Essence? 
Polecam go każdej z Was, cena zachęca do zakupu a ja od siebie mogę Wam obiecać, że nie będziecie zawiedzione :)

Pędzelków jakich firm używacie najczęściej? Piszcie!

Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1