środa, 10 października 2012

Perfecta- peeling enzymatyczny

Hej!

Dzisiaj chciałabym na szybko zamieścić Wam recenzję peelingu enzymatycznego, który kupiłam już jakiś czas temu. Potrzebowałam trochę czasu, żeby zastanowić się co o nim napisać, bo tak naprawdę ciężko mi było coś o nim powiedzieć ;) 


Mowa o:


Za ok 12zł dostajemy 60ml produktu.


Zdziwiło mnie, że producent zaleca nałożenie produktu na noc. (chciałabym również zaznaczyć, że jest to mój pierwszy peeling enzymatyczny, do tej pory stawiałam na mechaniczne ;)



Opakowanie produktu jest poręczne, otwór na wydobycie produktu nie jest ani za duży ani za mały- mamy pewność, że nie wyciśniemy za dużej ilości kremu.

No właśnie- kremu. Takie są moje odczucia jeżeli chodzi o konsystencje i aplikacje. Zapach jest bardzo delikatny, wręcz niewyczuwalny.


Co mogę powiedzieć o samym produkcie?

-Za pierwszym razem zgodnie z zaleceniami producenta nałożyłam 'normalną' ilość i zostawiłam na noc. Rano nie było jednak żadnego efektu, a przynajmniej ja go nie zauważyłam. 
-Przy drugiej aplikacji nałożyłam zdecydowanie grubszą warstwę peelingu. Pocierając twarz palcem zauważyłam, że faktycznie złuszcza on martwy naskórek. Rano cera była oczyszczona, miękka i gładziutka. 
-Za trzecim razem nałożyłam podobnie jak za drugim- grubszą warstwę produktu ale zmyłam po 15 minutach jak normalną maseczkę. Przyznam, że ten sposób odpowiada mi najbardziej. Mogę oczyścić twarz ze złuszczonego naskórka i innych zanieczyszczeń oraz położyć krem na noc.



Znalazłam swój sposób na używanie peelingu i jestem z niego bardzo, bardzo zadowolona. Delikatnie ale i dokładnie usuwa martwy naskórek, dość szybko się wchłania. Absolutnie mnie nie podrażnił, nic mnie nie piekło, nie pojawiły się też żadne zaczerwienienia. Nie wysuszył mnie, ani nie uczulił.
Krem po zastosowaniu tego produktu szybko się wchłania, buzia jest promienna, gładka i świeża.

A dla ciekawych skład:



Ogólne podsumowanie:
+skutecznie usuwa martwy naskórek
+jest delikatny, nie uczula,nie podrażnia
+dość szybko się wchłania
+łatwa aplikacja
+cena
-trzeba położyć grubszą warstwę aby zauważyć działanie


Kolejny raz jestem mile zaskoczona. Bardzo polubiłam peeling enzymatyczny od Perfecty za jego delikatne i skuteczne działanie. 

Znacie ten produkt? Używacie peelingów enzymatycznych czy wolicie mechaniczne? 
U mnie do tej pory królował ten drugi rodzaj peelingów ale niestety zaczął mnie za bardzo podrażniać i zmuszona byłam zrezygnować z tej metody. 

Buziaki, Magda







Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1