sobota, 20 października 2012

Nowości w mojej szafie #1

Hej Kochane!

Sezon jesienno-zimowy w pełni się rozpoczął w związku z tym moja szafa wzbogaciła się o kilka nowych rzeczy, jeżeli jesteście ciekawe co kupiłam zapraszam niżej :)

Cienka, półprzezroczysta koszulka z motywem flagi- niekoniecznie zimowa ;) Chętnie noszę je w lecie solo ale lubię też łączyć je z marynarkami w chłodniejsze dni. 


Koszulka- New Look


Sukienka na wieszaku nie wyglądała zachęcająco, ale skusiła mnie cena- całe 20zł! Przymierzyłam i kupiłam- świetnie leży i ma koronkę, którą uwielbiam :)


z tyłu złoty, krótki zamek 

Sukienka- H&M


Kolejną rzeczą jest szara kopertówka, która przykuła mój wzrok. Złote ćwieki wyglądają bardzo elegancko. Chętnie wezmę ją ze sobą na jakąś imprezę ;)


już jakiś czas szaleje na punkcie złota!

Kopertówka- River Island


Ostatnią rzeczą, którą chciałam Wam dzisiaj pokazać jest naszyjnik. Początkowo nie byłam co do niego przekonana, ale po przyłożeniu go do szyi- poległam! Ożywia i zmienia nawet najzwyklejszy strój!


piękne 'indiańskie' kolory ;) 

Naszyjnik- Pull& Bear 


A jak u Was wyglądają jesienne zakupy? Kompletujecie garderobę czy wszystko już macie? Ja niestety musiałam pozbyć się kilku swetrów, bo były już za bardzo poniszczone i kilku par butów, które nie nadawały się już do chodzenia. Można zatem powiedzieć, że uzupełniam braki :))

Szykuję jeszcze dwie lub trzy notki zakupowe. Co Wy na to?

Buziaki,Magda
PS.Dajcie mi koniecznie znać czy chcecie ciąg dalszy ;) 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1