niedziela, 7 października 2012

Maseczkowy TAG+ kilka fot ;)

Hej Kochane!

Uczestniczę w Tagu 'Październik miesiącem maseczek' w związku z tym chciałabym Wam zaprezentować jedną maseczkę, której większość z Was była ciekawa. Użyłam jej dopiero jeden raz i nie chcę wydawać pochopnej opinii więc opowiem tylko o swoim pierwszym wrażeniu, a na dokładniejszą recenzję przyjdzie pora kiedy zużyje ją całą :)


Mowa o maseczce z H&M Cinnamon& Argan Oil 
Dość przyjemna, kremowa konsystencja, łatwo się rozprowadza i bardzo ładnie pachnie.


Jeżeli chodzi o moje pierwsze odczucia to tak grzeje w twarz, że aż piecze co raczej przyjemne nie jest. 
Na szczęście nie było żadnych zaczerwienień i podrażnień a o to się obawiałam. 
Buzia po maseczce była gładka i oczyszczona jak po peelingu. 
Ostateczną ocenę chcę jednak wystawić jak już zużyje ją całą ;)


Słowa mojego chłopaka odzwierciedlają chyba to jak maseczka wygląda na twarzy: 'Jakaś rdzawa się zrobiłaś.' :D


Przygotowałam też dla Was kilka zdjęć z ostatnich dni, żeby post stał się bardziej 'luźny i lekki'.
Jeżeli jesteście ciekawe zapraszam niżej :)

Jesień to chyba najpiękniejsza pora roku. Przepraszam za jakość zdjęcia- robione telefonem ;)

Mój nowy nabytek na jesienne dni :)


Uwielbiam robić zdjęcia różnych potraw, owoców czy warzyw. Tutaj w trakcie robienia owocowego koktajlu.


Śniadanko!



Czy Wy też uważacie, że połączenie luźnego swetra i mocniejszej biżuterii jest genialne? 


Chustka, obok której nie mogłam przejść obojętnie. Dwustronna z wzorem 'jamnikowym'.



Koniec wakacji- kolejny semestr! Wzięłam się ostro za notowanie :)


Sukienka, którą musiałam mieć.


na osłodę życia ;)


aromatyczna jesień zagościła już u mnie na dobre 


widok z balkonu 



 To by było na tyle! 

Buziaki, Magda
PS.Dajcie znać czy podobają Wam się takie luźne notki i zdjęcia, które robię przypadkiem :)
 Udanego poniedziałku! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1