sobota, 13 października 2012

Maseczkowy TAG + kilka fot #2


Hej!

Przygotowałam dla Was drugą część maseczkowego tagu i kilka luźnych zdjęć, tak jak ostatnio. 
Dzisiejszy dzień począwszy od baaardzo wczesnego poranku na wieczorze kończąc był dla mnie stresujący i męczący dlatego też wieczór ogłosiłam porą relaksu szeroko pojętego- chłopak gra na PSie, a ja mam czas dla siebie :)

Jeżeli o maseczki wybór był ciężki:



ostatecznie jednak padło na:

:

słowa producenta: Absorbuje sebum i sprawia, że pory są mniej widoczne. Nadaje skórze miękkość, gładkość i promienność. 




Lubicie Avon? otwarcie przyznaję, że ja niekoniecznie ;)
jednak ich maseczki są dla mnie świetne, szczególnie właśnie ta z minerałami z Morza Martwego.
Świetnie oczyszcza cerę. Buzia jest bardziej matowa i jakby jędrniejsza. 

Znacie ten produkt? Jeżeli nie z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić :)
A może Wy chcecie polecić mi którąś maseczkę z tej firmy? 

Piszczcie koniecznie! 


A teraz obiecana porcja zdjęć:


                           
niezdrowa kolacja- pieczony camembert z ziołami i grzankami paprykowymi 



moje kubki smakowe pożegnały somersby na rok! teraz zaczynam sezon grzanego wina ;)

jak zwykle wybór był ciężki 

produkty, które stosuję tuż przed snem- ciężkie, tłuste i pomocne ;)

leniwy wieczór 

kolor, który ostatnio najczęściej gości na moich paznokciach

To już wszystko na dzisiaj, lecę przeglądać Wasze blogi! 

Buziaki, Magda
PS.Życzę Wam wszystkim przyjemnego wieczoru i udanej, słonecznej niedzieli!





Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1