wtorek, 9 października 2012

Marion- delikatna pianka do mycia twarzy

Hej Kochane!

Jakiś czas temu w moich zakupach znalazła się pianka Marion. Kilka z Was było ciekawe co powiem o tym produkcie. Dzisiaj już mam raczej wyrobione zdanie na jej temat więc zapraszam do recenzji :)

Marion- delikatna pianka do mycia twarzy. Ekstrakt z piany morskiej, ekstrakt z alg. Cera wrażliwa i naczynkowa. 
Za ok. 15zł dostajemy 165ml produktu.


Jeżeli chodzi o wydobycie produktu to pompkę musimy nacisnąć dość szybko żeby piana była gęsta i mniej wodnista. Zapach jest bardzo subtelny, świeży i przyjemny.




Piana, którą uzyskujemy nie jest tak 'mięsista' jak np. pianka do golenia czego ja się spodziewałam ;)
Produkt używa się naprawdę bardzo przyjemnie.


Ale co z działaniem?
Pianki używam rano a innego produktu wieczorem. Makijaż oczu zmywam płynem dwufazowym dlatego też nie oczekiwałam od pianki zmywania tuszu czy cieni. Zrobiłam jednak test z ciekawości i o dziwo bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem makijażu. 
Dokładnie usuwa zanieczyszczenia, nie wysusza skóry. Buzia po jej użyciu jest gładka, miękka i ukojona. Nie wysusza, nie podrażnia, nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry. 


Ogólne podsumowanie:
+świetne działanie
+jest bardzo wydajna (jedna pompka wystarcza na umycie twarzy)
+przyjemna forma aplikacji
+delikatny zapach
+cena 
+nie wysusza, nie ściąga skóry
+buzia jest po niej gładka i miękka
- kiepsko sprawdzi się w podróży ( produkt musi być cały czas w pionie, bo inaczej wylewa się) 

Jestem pozytywnie zaskoczona! Nie spodziewałam się cudów za tą cenę a jednak! 
Zachwycam się tą pianką od pierwszego użycia. Jak już kiedyś ją wykończę kupię z ciekawości drugą wersje (z kawiorem, do cery normalnej i mieszanej) ale do tej na 100% powrócę ;)
Polecam Wam ją serdecznie z całego serca, jestem pewna, że będziecie z niej zadowolone.
Jest to moje kolejne odkrycie!

Buziaki,Magda
PS. Nie wiem co się dzieje ale produkty, które ostatnio kupuję są zdecydowanie moimi hitami! :) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1