czwartek, 25 października 2012

Biała kredka do oczu- Essence + pytanie do Was

Hej!

Już dłuższy czas szukałam cielistej kredki do zaznaczania linii wodnej ale niestety jak już nad jakąś się zastanawiałam była za twarda i nie nadawała się w okolice oczu. Znalazłam za to białą z Essence. Podczas zakupu wydawała mi się miękka i ogólnie byłam do niej pozytywnie nastawiona.
No właśnie. Byłam... ale o tym za chwilę.


kosztowała mnie 4,99zł, standardowe jak na kredki opakowanie ;)


Kredka mięknie pod wpływem ciepła dlatego przed pomalowaniem się nagrzewam ją chwilę na dłoni.


Wszystko fajnie, efekt możemy stopniować od delikatnej, mało widocznej linii do białej krechy ;)



Jedyne zastrzeżenie jakie mam do tego produktu to to, że... znika! Po krótkim czasie nie ma po niej śladu. Nie trę oczu z uporem maniaka a mimo to kredka jest bardzo nietrwała. Zdaje sobie sprawę z tego, że jest przeznaczona do powiek jednak nie wydaje mi się, żeby to mogło aż w tak znaczny sposób wpływać na jej trwałość. Dlatego też jestem średnio zadowolona z zakupu.

Ogólne podsumowanie:
+cena
+dostępność
+efekt możemy stopniować
+mięknie pod wpływem ciepła 
-bardzo nietrwała, krótko utrzymuje się na linii wodnej mimo zapewnienia producenta, że jest trwała

Moja ocena
2/5

Miałyście tą kredkę? Jak Wasze wrażenia? A może powiecie mi czego Wy używacie do linii wodnej? Piszcie koniecznie jeżeli możecie mi coś polecić :)

A teraz przechodzimy do drugiej części posta... 

Co sądzicie o zorganizowaniu spotkania w Warszawie?
Jakiś czas temu napisała do mnie Kasia właśnie w tej sprawie i wspólnie zastanawiamy się czy znalazłyby się chętne osoby. Dajcie proszę znać czy jesteście zainteresowane :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1