wtorek, 4 września 2012

Zakupy w Inglocie :)

Hej Kochane!
Przedstawiam Wam moje jesienne zakupy kosmetyczne :)



Pędzelki do makijażu
-9S zwykły, płaski pędzelek do nakładania cieni. Mój staruszek z Rossmanna ledwo się trzyma więc zakupiłam coś solidniejszego (mam nadziej;)
-17TL zakup skośnego pędzelka planowałam długo. Jednak o ile pędzle do pudrów mogę kupować przez internet, te do oczu muszę sama dokładnie obejrzeć :) Mięciutki, nie za gruby, nie za cienki. Świetnie się spisuje! :)



Kolejne dwie rzeczy to produkty, za którymi nie do końca przepadam jednak postanowiłam się przekonać.

Rozświetlacz nr84 AMC. Daje piękny zdrowy blask. Buzia wygląda świeżo i naturalnie. W żadnym wypadku nie jest to brokatowy błysk. Jestem nim zauroczona!


Kolejną rzeczą jest róż nr.50. Niestety mój aparat jest nieczuły na kolory koralowe, różowe itp. 
W rzeczywistości jest to coś pomiędzy różem, pomarańczem i koralem :D Twarz z nim wygląda świeżo i promiennie.
Tutaj moje nieudolne próby 'złapania koloru' :)



To by było na tyle z moich zakupów :)
A Wy używacie tego typu produktów?
Przyznam szczerze, że do tej pory wystarczał mi tylko puder brązujący. Jednak żyjąc w świecie blogów i YT... Same wiecie jak jest :)

Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1