wtorek, 25 września 2012

Zakupy dla domu- Ikea :)

Hej Kochane! 

Na weekend wybrałam się do Ikei po kilka rzeczy, jeżeli jesteście ciekawe co kupiłam to zapraszam:




 Koniecznym zakupem były wieszaki na jesienne płaszcze i swetry oraz otwieracz do puszek. Zakupiłam też 'fartucha' w brązowe pierniczki :D 



'komplet' talerzy, podobał mi się od dawna :)



Długo zastanawiałam się nad wrzosem, teraz jednak nie żałuję, że go kupiłam- wygląda pięknie :)
Biały lampion 'chodził za mną' już od dawna, ale dopiero zakupione półki (których nie ma na zdjęciach) pomogły mi się zdecydować na niego ;)



Świeczki- postanowiłam im dać jeszcze jedną szansę po niezbyt udanym ostatnim razie, gdzie knot wypalał się do dna zostawiając na ściankach 90% wosku. Wyczytałam, że pomoże przycinanie knota- nie pomogło. Komplet jest o zapachu słodkich ciastek, a pomarańczowa świeża, owocowa.



Tutaj już zadomowiony wrzos i lampion, w którym jestem zakochana.



A ja Wam zleciał weekend? :) Jakie macie plany na ten tydzień?
 Zaplanowałam wymianę całej szafy na jesienną, jeśli nie utonę pod stertą ubrań skrobnę jeszcze coś dla Was :D


Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1