sobota, 15 września 2012

Tanie hity kosmetyczne.


Hej Kochane!

Postanowiłam wprowadzić serię postów na swoim blogu pt. 'Tanie hity kosmetyczne'. 

Wam pewnie również zdarza się kupić coś z myślą 'może nie będzie tak źle' a okazuje się, że produkty naprawdę są warte uwagi i jesteście nimi miło zaskoczone. Tego właśnie będzie dotyczyć ta seria postów :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam żele pod prysznic z Lidla firmy Cien.
Koszt: 4,49zł.

-oriental flavour 
-ginko& frangipani 

Dlaczego je polecam?
Przede wszystkim są w atrakcyjnej cenie. Wydaje mi się, że są dostępne w każdym Lidlu.
Kupiłam je ze względu na zapach. Byłam strasznie mile zaskoczona przy pierwszym użyciu. 
Są w świetnej żelowo-kremowej konsystencji, pomimo tego, że są trochę rzadkie bardzo fajnie się pienią.



Żele pod prysznic zużywam szybko. Zauważyłam, że te produkty cechuje też duża wydajność. Myślę, że to właśnie dlatego, że dość mocno się pienią. Nie wysuszają skóry. Nie widzę różnicy pomiędzy nimi a drogeryjnymi żelami. 

Ogólne podsumowanie:
+cena
+dostępność
+poręczne opakowanie
+zapach
+żele dobrze się pienią
+nie wysuszają
+są wydajne
+żelowo- kremowa konsystencja
- nie zauważyłam :))

Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak! Nie jest to produkt, którego będę używać ciągle (tylko i wyłącznie z tego względu, że lubię testować nowe rzeczy) ale na pewno będę do niego wracać.

Znacie produkty firmy Cien? Możecie mi coś polecić?
Jakie są Wasze tanie hity kosmetyczne? :)

Buziaki, Magda
PS.Co powiecie na tą serię postów? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1