poniedziałek, 17 września 2012

Perełki z sh :))

Hej Kochane!

Wybrałam się dzisiaj z koleżanką do sh. Nie zauważyłyśmy wielu ciekawych rzeczy, ale kilka wartych uwagi się znalazło. Oto co udało mi się znaleźć:

-Sweter Only, w którym urzekły mnie mnie  pomponiki, splot i kaptur obszyty futerkiem. Jest mega miękki i ciepły. 





-rzeczą, z której cieszę się najbardziej jest płaszczyk z H&M. Na zdjęciu nie wygląda zbyt atrakcyjnie a do tego jest wygnieciony, ale na ciele układa się świetnie. Bardzo podoba mi się ta falbanka, wykończenie rękawów i kołnierzyk.






-ostatnią rzeczą jest sukienka firmy New Look. Panterka to trend jesiennego sezonu, na całą panterkową sukienkę bym się nie odważyła ale sam kołnierzyk dodaje jej uroku. Będzie wyglądać super do czarnych rajstop. 



Co powiecie o moich zdobyczach? :)
Chodzicie do sh? Często udaję Wam się znaleźć coś fajnego?
Ja kiedyś nie miałam cierpliwości, ale teraz bardzo chętnie je odwiedzam.

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1