wtorek, 11 września 2012

Moje lakiery na jesień :)

Hej Kochane!

Jak już Wam pisałam jesień to dla mnie czas długich wieczorów spędzonych pod kocem, palących się świeczek, herbaty z miodem i  grzanego wina. W tym czasie jakoś intuicyjnie rezygnuję z żywych kolorów, które nosiłam wiosną i latem KLIK!. O wiele lepiej czuję się w ciemniejszych, spokojniejszych albo neutralnych barwach.
Przedstawiam Wam moich ulubieńców na porę jesienną :) 



Nie jest ich dużo dlatego mam w planie dokupić jakiś brąz i bordo ;)



Przyjrzyjmy się im trochę bliżej:


-na granatowy albo czarny lakier lubię kłaść topper z Essence- 02 circus confetti 
-klasyczna czerwień, do której często wracam tu akurat Classics w numerze 12.
-piękny, kobaltowy odcień Miss Sporty nr. 320
-złoty lakier, który bardzo lubię. Niestety kiepsko utrzymuje się na paznokciach ale bardzo podoba mi się efekt jaki daje KLIK! Magic Visage



-najzwyklejszy czarny lakier, akurat tutaj Inglot 953
-Essence 34 Walk of Fame- póki co mój faworyt, przepiękny, niespotykany odcień. Szarość przełamana zimnym brązem. Świetnie wygląda na paznokciach :)
-Classics nr. 195 (mój chłopak mówi na niego 'asfalt') zwykły szarak, który w połączeniu ze złotem wygląda bardzo fajnie
-Essence nude glam nr.04 iced latte. Zwykły nudziak, dłonie wyglądają na świeże i zadbane kiedy gości on na paznokciach. Pasuje zdecydowanie do każdej okazji :)


Wiem, że spora część z Was nie zmienia lakierów 'sezonowo' i nosi zwariowane kolory również zimą :)  
Jaki kolor nosicie najczęściej na paznokciach? 

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1