czwartek, 27 września 2012

Mini zakupy- H&M

Hej Kochane!

Ostatnio na chwilę wpadłam do h&mu po czarne wsuwki jeżeli chcecie zobaczyć co trafiło w moje ręce przypadkiem, zapraszam ;)




Szara, luźna koszulka z wilkiem- początkowo nie byłam do niej przekonana, ale po przymierzeniu przekonałam się do niej :) 


Wykończenie na dekolcie bardzo fajnie prezentują się na ciele.



Są i oczywiście czarne wsuwki, po które poszłam :)
i do tego maseczka 'odnowa skóry'- pomyślałam, że na późną jesień będzie jak znalazł 


(nie powiem, że nie skusił mnie imbir i cynamon ;)



i na koniec bransoletka, którą jestem oczarowana od samego początku :)



Moje Drogie czy używałyście maseczek z h&mu? Nigdy nie byłam do nich specjalnie przekonana, ale oczywiście YT to zmienił ;) Moimi ulubionymi maseczkami są: spirulina, maseczki z Ziaji i Avon- z minerałami z Morza Martwego. Mam nadzieję, że i ta mi się spisze. A jakie są Wasze ulubione maseczki? 

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1