poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zegarek Bijou Brigitte

Hej Kochane!
Złoty zegarek 'chodził za mną' już bardzo długo. Odkładałam jednak jego zakup do jesieni. W końcu znalazłam taki model, który bardzo mi się spodobał.
Jest klasyczny, elegancki i bardzo uniwersalny.
Wstyd się przyznać, ale nigdy wcześniej nie nosiłam zegarka. Zawsze stawiałam na bransoletki a czas sprawdzałam w telefonie ;) 



Pogoda jaka jest-wiadomo. Ciężko było mi uchwycić jego faktyczny kolor :(



 Na tym zdjęciu kolor jest najbardziej zbliżony do faktycznego. Spora tarcza z kilkoma cyrkoniami. 


Wydaje się być dość dobrze wykonany, a jak będzie zobaczymy potem.



...i na ręku prezentuje się tak :)



Jak Wam się podoba? Może nie jest to MK, ale mi na początek w zupełności wystarczy. 
Bardzo go polubiłam i noszę niemal codziennie. Fajnie wygląda z bransoletkami jak i solo :)
A Wy nosicie zegarki czy uważacie, że są zbędnymi dodatkami? 
U mnie chyba tylko na tym się nie skończy. Mam ochotę jeszcze na jakiś kolorowy :)

Buziaki, Magda
PS.Czy Wy też macie wrażenie, że już jesień? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1