środa, 15 sierpnia 2012

Nail of the day #2

Hej Kochane!
Od jakiegoś czasu noszę biżuterie wyłącznie w kolorze złotym. Zachciało mi się również złota na paznokciach. Lakier to jakiś bazarkowy zwyklak.

Standardowo już czynności jakie wykonałam:
-odżywka z Eveline 8w1 jako baza
-lakier kolorowy w tym wypadku Magic Visage nr.10
-i mój wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz również z Eveline



Starałam się uchwycić kolor lakieru jednak było ciężko. W słońcu przepięknie się mieni, a w cieniu nie wygląda tak fajnie.


Ogólnie raczej unikam brokatowych bądź perłowych lakierów. Z tym jednak jest u mnie inaczej.
Czy również uważacie, że na słońcu wygląda fajnie? :)



I jeszcze z lampą. Podoba mi się, że potrzebne są tylko 2 warstwy do pełnego krycia. Lakier szybko schnie i nie smuży.




Uwielbiam kolor tego produktu jednak trwałość nie powala. Duet z Eveline sprawdza się u mnie bardzo dobrze ale z tym lakierem jest kiepsko. Na drugi dzień możemy już zauważyć starte końcówki :(

Jak podoba Wam się moje złotko? :)

Buziaki, Magda
PS.Napiszcie koniecznie czy pod każdy lakier dajecie bazę czy tylko pod te kolorowe, żeby nie barwić płytki :) 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1