czwartek, 9 sierpnia 2012

Letni TAG!


Witajcie Kochane!
Dzisiaj coś lekkiego, szybkiego i przyjemnego :)


Za otagowanie dziękuję Joannie (KLIK!)


1.Jakie są Twoje ulubione lody?
Nie przepadam za lodami, ale jeżeli już jakieś jem to są to albo kwaśne sorbety albo z Mc.Donalda z czekoladą ;)

2.Twój ulubiony owoc?
Uwielbiam wszystkie owoce! Ciężko byłby mi wybrać tylko jeden. Latem najczęściej jem truskawki, jagody, melony, jabłka i nektarynki :)

3.Japonki, sandały czy baleriny?
Wszystko! Najczęściej japonki, wieczorami sandały a gdy jest chłodniej balerinki.

4.Jaki lakier lubisz na stopach? French, jeden kolor czy bez lakieru?
Paznokcie na stopach mam pomalowane przez cały rok i zazwyczaj jest to jeden kolor. 

5.Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
Zdecydowanie bikini.

6.Jak lubisz się opalać? Samoopalacz, solarium czy słońce?
Słonko! Czasem jednak wspomagam się samoopalaczem :)

7.T-shirt czy top?
Wszystko zależy od humoru.

8.Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Latem zawsze chodzę w spodenkach. Ostatnio zaczynam przekonywać się też do spódnic ;)

9.Gładka skóra- golenie, woskowanie czy depilator?
Aktualnie mam przerwę w woskowaniu więc golenie. 

10.Baseny czy jezioro?
Jeżeli jest gorąco wszystko mi jedno ;) Ale chyba bardziej jezioro. 

Taguję: 

oraz wszystkie chętne dziewczyny do wzięcia udziału w zabawie! :)

Buziaki, Magda
PS.Mam nadzieję, że odpowiecie na Tag i podoba Wam się moje twórcze zdjęcie z tegorocznych wakacji ;)



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1