poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Henna Khadi- moje refleksje :)

Hej Kochane!
Jakiś czas temu użyłam henny na włosy. Czytałam wiele pozytywnych opinii o farbowaniu włosów naturalnymi metodami. Zachęcona zakupiłam farbę w kolorze ciemnego brązu i przystąpiłam do farbowania. Mam dość ciemne włosy ale chciałam stopniowo schodzić z koloru dlatego wybrałam taki odcień. 

To co zobaczyłam po rozcięciu woreczka bardzo mnie zaintrygowało ;)



Proszek mieszamy z wodą do uzyskania gęstej konsystencji.



Henną pokryłam tylko włosy u nasady aby odrosty były mniej widoczne. 
Niestety nie zrobiłam zdjęcia przed, ale mój naturalny kolor to ciemny blond.



Całość trzymałam na głowie ponad dwie godziny. Potem zmywamy ciepłą wodą i przez kilka kolejnych dni używamy szamponu bez SLS i silikonów.


Po kilku dniach kiedy henna trochę się utleniła uzyskałam taki kolor:



Czy byłam zadowolona?
Zdecydowanie NIE!

Już sama aplikacja była dość problematyczna. Papka jest dość gęsta, koleżanka miała problem żeby równomiernie rozprowadzić ją na moich długich włosach. 
Kolejna kwestia to zmywanie produktu z włosów. Dla mnie to było wielkie wyzwanie dokładnie zmyć hennę samą wodą. 
Przeszkadzał mi też ziołowy zapach, który utrzymywał się do kilku kolejnych myć.
Moje włosy nigdy nie były takie matowe, szorstkie i bez życia jak po tym produkcie. 
Kolor też nie do końca mi odpowiadał- trochę inaczej wyobrażałam sobie ciemny brąz.
Jedynym plusem henny to fakt, że jest naturalna i nie niszczy włosów.

Wiem, że niektóre dziewczyny są zachwycone henną. Niestety ta metoda nie jest dla mnie :(


Ogólne podsumowanie:
+cena
+nie niszczy włosów
-zapach
-aplikacja
-zmywanie produktu 
-włosy były strasznie matowe i bez życia 
-kolor nie do końca sprostał moim oczekiwaniom

Z wielką przyjemnością powróciłam do wizyt w salonie fryzjerskim i do farb z Goldwella. 

Próbowałyście naturalnych metod farbowania włosów? :)
Jakie są Wasze wrażenia?
Mnie to doświadczenie skutecznie zniechęciło do takich eksperymentów :)

Buziaki, Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1