poniedziałek, 2 lipca 2012

Projekt denko- czerwiec.

Hej Kochane! 

Notka troszeczkę spóźniona, ale jest :) W tym miesiącu nie wykończyłam wielu produktów więc w lipcu pewnie będzie tego więcej.




1.Lekkie masełko do ciała Marks&Spencer. Świetny kosmetyk, miał cudowny zapach i dość dobrze nawilżał. Promocyjna cena, w której go kupiłam (19, 90zł) to dodatkowy jego plus :)



2.Suchy szampon Isana. Polecam serdecznie do wypróbowania. Produkt bardzo wydajny. Po jakimś czasie jednak zbrzydł mi intensywny zapach, ale działanie jak najbardziej na +



3.Krople do oczy Starazolin. Nie byłam nimi zachwycona. Uważam, że cena nie jest adekwatna do jakości. Nie lubiłam tego, że podczas aplikacji czasem nie wyciekały wcale, a czasem zalewały mi cały policzek.



4.Perfumy z biedronki. Dość długo się utrzymywały, zamknięte w poręcznym, solidnym opakowaniu. No i świetna cena! 



5. Płyn do higieny intymnej Bio Avena. Bardzo wydajny, tani (koszt ok. 6zł) produkt. Jednak już do niego nie powrócę ze względu na słabe działanie jak dla mnie. 



6. Ujędrniające mleczko do ciała Garnier. Z przyjemnością powrócę do niego jak tylko wykończę swoje balsamy, masła, mleczka itd Świetny produkt! Lekka konsystencja, szybko się wchłania, fajnie nawilża. Jeżeli chodzi o ujędrnienie to daje raczej chwilowy efekt. Ma świetny orzeźwiający zapach co lubię w letnie wieczory :)



7.Żel pod prysznic Fa. Bardzo go lubiłam ze względu na słodko-kwaśny zapach. Wydajny, dobrze myjący, nie wysuszał skóry, prysznic z jego udziałem to była przyjemność!



8.Maska nawilżająca- Ziaja. Te maseczki uwielbiam i używam często. W chłodniejsze dni nawilżającą, a ciepłymi wieczorami stawiam na maskę oczyszczającą :)



To już wszystkie produkty, które zużyłam w czerwcu. Jeżeli miałabym wybrać z nich swojego faworyta to jest to mleczko z Garniera, a rzecz, która podobała mi się najmniej to te nieszczęsne krople do oczu.

Jak tam Wasze denkowanie? :) 

Życzę Wam udanego tygodnia i pięknej pogody! 

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1