sobota, 28 lipca 2012

Ostatnie wyprzedażowe zdobycze.

Hej!

Wczoraj standardowo weszłam do H&Mu tylko po jedną bluzkę. A, że znalazłam kilka fajnych rzeczy w niskich cenach to już inna sprawa ;)




Dwie zwykłe koszulki. Biała i czarna w cenie 39,99zł. 




Dół od stroju kąpielowego (pierwsze zdjęcie bardziej odzwierciedla jego kolor.)
 



Zwykła beżowa, luźna koszulka. Cena idealna ;)



...i moja faworytka. Beżowa spódnica o kroju tulipana w kolorowe ptaszki. Już ją uwielbiam! Świetnie leży i wygląda bardzo ciekawie :)



Do Natury weszłam po nowy zapach na wakacje (lubię kiedy z jakimś wyjazdem kojarzy mi się konkretny zapach) Postawiłam na coś słodkiego ale zarazem lekkiego. Perfumy z Bi-es właśnie takie są. Flakonik o pojemności 50ml kosztował mnie 19,90zł.
Skusiłam się też na dwa lakiery z Essence. Po promocyjnej cenie 3,99zł za sztukę. 


To już wszystko z moich zakupów! Szukacie jeszcze szczęścia na wyprzedażach?
U mnie w tym roku zakupy wyprzedażowe były wyjątkowo częste. 


Tymczasem lecę się pakować, a Wy życzcie mi udanych wakacji! 


Buziaki, Magda
PS.Wracam do Was za tydzień! :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1