wtorek, 24 lipca 2012

Nowości w pielęgnacji włosów.

Hej Kochane! :)

Dzisiaj szybki post. Jak wiecie mam długie włosy KLIK! i różnego rodzaju szampony, maski i odżywki 'idą mi' w zastraszającym tempie. Dlatego też lubię produkty XXL :) Będąc wczoraj w sklepie fryzjerskim zakupiłam szampon i maskę do włosów.

- Sleek Line Shampoo Volume: szampon do włosów cienkich i delikatnych z jedwabiem, zwiększa objętość u nasady, nawilża nie obciążając włosów. Za 1000ml produktu zapłaciłam 22zł. 
- argan'de mask hair moist& care: maska nawilżająca do włosów cienkich, zniszczonych i suchych z olejkiem arganowym. Pierwszy raz zobaczyłam ją u swojej fryzjerki. Włosy po jej zastosowaniu były miękkie, sypkie i delikatne. 
Za 1000ml produktu zapłaciłam 39zł. Bardzo podoba mi się to, że posiada pompkę co będzie niezwykle wygodne podczas stosowania. 

Czy znacie któryś z tych produktów? 
Jakie są Wasze ulubione szampony i maski do włosów? :)

Buziaki, Magda 




Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1