czwartek, 12 lipca 2012

Nowa biżuteria u Madziak.


Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje chyba ostatnie już zakupy z wyprzedaży. 



Komplet pierścionków, które fajnie wyglądają wszystkie razem jak i każdy osobno. I am- 10zł.



Duży, elegancki, złoty pierścionek. I am- 10zł



Bransoletka w pięknym koralowym kolorze (były jeszcze beżowe, turkusowe i czarne) House- 9,90zł


Szersza, złota bransoleta na gumce. I am- 20zł.



Naszyjnik, który już na samym początku przykuł moją uwagę. Przyłożyłam go do szyi i nie chciałam odwieszać i tak oto został ze mną. House- 24,90zł



To już wszystko z moich 'biżuteriowych' zakupów. 
Nie ma tego dużo, ale ciesze się, że wszystko jest w kolorze złotym.
Co myślicie o moich zakupach? Jest tu coś co same byście założyły? :)

Buziaki, Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1