piątek, 20 lipca 2012

Lakiery do paznokci- lato 2012.

Cześć!

Lato to ta pora roku, w której moje paznokcie są bardzo kolorowe. Smutne szarości, beże i brązy ustępują miejsca kolorowym, pogodnym lakierom. Tego roku dość mocno okroiłam paletę barw. Jakiś czas temu wrzuciłam Wam posta z moimi wiosennymi paznokciami (KLIK!) Na tą chwilę zrezygnowałam z zieleni i róży. 





Żółty z miss sporty o numerze 453 to odcień, na który polowałam dość długo. Kolor jest cudowny, ale aplikacja go to droga przez mękę.



Golden rose 329. Piękny miętkowy kolor, do pełnego krycia potrzeba minimum trzech warstw, ładnie się trzyma na paznokciu i komponuje z każdym kolorem. 




eveline 421- za fioletami nie przepadam. Ten jednak podbił moje serce. Jedna warstwa wystarcza do pełnego krycia, schnie szybciutko i ładnie błyszczy przez długi czas 





classics 12- świetna krwista czerwień, która cieszy się powodzeniem cały rok :)
manhattan 43k- trzy razy pod rząd malowałam nim paznokcie, co u mnie nie zdarza się często (w sumie chyba wcale) Jedna grubsza warstwa i mamy pełne krycie, szybko schnie i długo się utrzymuje.





wibo nr 422- mój faworyt jeśli chodzi o stopy. Świetnie wygląda, wystarcza jedna warstwa do pełnego krycia,nie odpryskuje i nie ściera się na końcówkach.



Tymi lakierami ciągle pokryte są moje paznokcie. Podobają się Wam? Czy Wy również latem szalejecie z kolorem czy pozostajecie wierne klasyce?

Buziaki, Magda
PS.Dokupiłam jeszcze kobaltowy z Miss Sporty ;) (320-polecam! Mega błysk i szybciutko schnie) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1