piątek, 6 lipca 2012

Kolor na ustach! :)

Witajcie Kochane! 

Mam nadzieję, że jakoś radzicie sobie w te upały :) Przyznaje się bez bicia, że w takie upalne dni jak dziś nie mam ochoty na makijaż. Maluję tylko rzęsy i stawiam na kolorowe usta :)
Jako, że nie czuje się najlepiej w krzykliwych kolorach (no chyba, że czerwonym) nadrabiam koralowymi albo różowymi pomadkami.

Ta, którą zaprezentuję Wam dzisiaj to mój absolutny faworyt od wiosny. Dawno nie czułam się w jakimś kolorze tak dobrze jak w tym.
Mowa o....





Color sensational od Maybelline w numerze 025 Pink Please. 



Piękny różowo-koralowy kolor. 
Nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek, ma delikatny, przyjemny zapach i schodzi równomiernie. Wiadomo, trwałość nie jest jakaś fenomenalna, ale ten kolor rekompensuje mi wszystko :)
Buzia w nim wygląda na świeżą, wypoczętą i radosną! 

A tak prezentuje się na ustach:





Co myślicie o tym kolorku? Jakie są Wasze ulubione pomadki? :)


Buziaki, Magda 
PS.Zaraz mamy weekend :D



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1