poniedziałek, 18 czerwca 2012

Wyprzedażowe zdobycze. H&M MOHITO Glitter

Hej Kochane!
Wyprzedaże są już wszędzie :) Chociaż Zara, P&B, Bershka, Stradzio jeszcze czekają to pierwsze zakupy mam już za sobą :) Wymyśliłam bardzo chytry plan. Jako, że do centrum handlowego mam 5min pojechałam godzinkę przed meczem Polska-Czechy. I to był strzał w 10! Były prawie,  że pustki. Spokojnie i bez pośpiechu zaczęłam buszowanie. 




Najpierw weszłam do Glittera. Kupiłam gumkę do włosów, na którą miałam ochotę jeszcze przed promocją. Teraz udało mi się nabyć ją za 50% ceny czyli poniżej 6zł :)



Zagadałam się z ekspedientką i dałam namówić się na suprise bag. Wydałam 19,90 na kota w worku. Rzeczy, które wylosowałam nie są aż takie złe. Podobają mi się dwie pary kolczyków w złotym kolorze. Opaska z blond włosami może nie do końca mi pasuje, ale niech już będzie :D



Potem weszłam do MOHITO. Mnóstwo bluzek było przecenionych. Mi jednak najbardziej spodobała się ta czerwona z kieszonką i złotym suwaczkiem. Kosztowała mnie 39,90zł.



Ostatnim sklepem do jakiego poszłam był H&M. Miałam milion rzeczy w przymierzalni. Ostatecznie zdecydowałam się na spodenki w kolorze brudnego różu. Są zwiewne i delikatne. Myślę, że można będzie je fajnie połączyć :) Przed przeceną kosztowały 80zł. 



Kupiłam też piękną, lejącą się kobaltową koszulę. Fajnie podkreśla talie i ogólnie ładnie się układa. Niestety zdjęcie nie oddaje tego pięknego koloru, w jakim jest koszula. Przeceniona z 99,90zł na 60zł :)



Na tą bluzkę czaiłam się przed przeceną jednak stwierdziłam, że nie dam 80zł za taką 'cienką szmatkę'. Cena 40zł jest zdecydowanie do przyjęcia i nawet się nad nią nie zastanawiałam. :)



Kupiłam też piękną bransoletkę ze złotych łańcuszków i jednego różowego. Bardzo mi się spodobała i stwierdziłam, że za 10zł przygarnę ją do serca ;))


To już wszystko z mojego polowania. A Wy rozglądałyście się już po wyprzedażach czy temat olewacie? Ja w tamtym roku byłam bierna, teraz jednak skusiłam się na kilka rzeczy. Chętnie przejdę się jeszcze po Zarze, ale nie zamierzam szaleć. Podobają Wam się moje rzeczy? 

Buziaki, Magda
PS.Życzę Wam miłego poniedziałku! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1