piątek, 15 czerwca 2012

Subtelne mleczko do ciała a bawełną- Bielenda.

Hej Kochane!


Dzisiaj kolejna recenzja. Tym razem będzie to mój dodatek do gazety :) 


Mówię o mleczku do ciała z Bielendy z serii z bawełną.
Produkt przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej.
Suchą skórę mam jesienią i zimą, ale stwierdziłam, że chętnie je przetestuję.

W opakowaniu dostajemy 250ml kosmetyku. Konsystencja-typowa dla tego typu produktów, zapach świeży, ale bardzo delikatny.

Producent obiecuje nam, że:
-nawilża nawet głębokie partie skóry
-delikatnie natłuszcza
-regeneruje skórę
-wygładza, przywraca jędrność i elastyczność
-koi i łagodzi podrażnienia.  


Co ja o nim myślę?
Po raz pierwszy użyłam mleczka na same dłonie. Byłam nim oczarowana. Skóra była nawilżona i ukojona. Nawet po umyciu rąk (co rzadko się zdarza innym kremom) było czuć, że jest miękka i delikatna.





Aktualnie mleczka używam raz na jakiś czas na noc. Bardzo ładnie nawilża skórę i sprawia, że jest miękka. Wydaje mi się, że będzie fajną alternatywą dla balsamów i maseł jak ponownie zawitają do nas upały.


Produkt jest dość wodnisty więc i wydajny :)



Niby ładnie, pięknie w 100% naturalnie, ale po co te parabeny? 


Ogólne podsumowanie:
+ nawilża 
+ koi, łagodzi
+ sprawia, że skóra jest miękka i gładka
+ jest wydajny 
+ zapach jest bardzo delikatny
+ cena (w regularnej sprzedaży kosztuje ok.15zł)
-grubsza warstwa dość długo się wchłania 
-innych minusów nie zauważyłam (oprócz tego składu ;)

Moja ocena: 4/5

Fajny produkt, który warto wypróbować. Całkiem dobrze nawilża. W sumie nie mam mu nic do zarzucenia :) Nawet wiem, że mleczko zabiorę ze sobą na wakacje i z przyjemnością wieczorami będę nakładać je na opaloną skórę :)

Polecam do przetestowania. Nie jest to jakiś must have ale radzi sobie :)

Miałyście jakiś produkt z serii z bawełną? A może macie jakieś swoje pewniaki z Bielendy, które polecacie mi do przetestowania? 

Chciałam Wam jeszcze podziękować za kilka miłych komentarzy odnoszących się do moich paznokci! :) Wiecie, że nie zawsze było z nimi tak dobrze. Tutaj wszystko opisuję: KLIK! :)

Buziaki, Magda
PS.No to co? Mamy weekend! :) Życzę Wam wszystkim udanej pogody i świetnego humoru! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1