piątek, 1 czerwca 2012

Przegląd prasy :)


Hej Kochane!
Dzisiaj będzie przegląd prasy. Z reguły nie kupuję gazet- zdecydowanie wolę książki. Czasem są jednak ciekawe dodatki i głównie z tego powodu kupuję jakieś czasopismo. 




W tym miesiącu 'dorwałam' Glamour. A w nim pełnowymiarowy błyszczyk Oriflame. Były jeszcze tusze i pomadki jednak już się nie załapałam. Chciałam przekonać się do produktów z Ori jednak błyszczyk upewnił mnie tylko w tym, że szkoda kasy na produkty tej firmy. Cena 7,99zł.



Zakupiłam jeszcze pismo Vita, do którego dołączone były japonki. Ciesze się, że udało mi się je dostać, bo potrzebowałam jakichś zwykłych na siłownie. Te są troszkę za duże, ale bardzo mi się podobały. Koszt to 8,99zł.


Ostatnim pismem jakie zakupiłam jest Uroda. Z tego dodatku ciesze się najbardziej. Jest to nawilżające mleczko do ciała z Bielendy, które bardzo ciekawie się zapowiada. Cena to 5,50zł



Tak prezenują się wszystkie moje 'zdobycze' :)



Kupujecie czasem gazety ze względu na dodatki? :)


Buziaki, Magda
PS.Udanego weekendu! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1