środa, 27 czerwca 2012

Nivea pure&natural tonik oczyszczający


Hej Kochane!

Wczoraj byłam na szybko w Rossmannie. Jako, że kończy mi się hydrolat a do złożenia zamówienia na ZSK muszę jeszcze trochę poczekać postanowiłam zakupić tonik. Najważniejsze było dla mnie to, żeby miał w miarę dobry skład. Padło na: 



Tak jak mówię spieszyło mi się i zdążyłam tylko wyczytać, że jest w 95% naturalny i nie zawiera parabenów, silikonów, barwników i olejów mineralnych. Pomyślałam sobie 'dobra, biorę!'.

   

...no to mam!
Jednak dzisiaj coś mnie podkusiło i sprawdziłam opinie na wizażu. Doczytałam, że wysusza cerę, powoduje wysyp i wszystko co najgorsze!


I tutaj kieruję swoje pytanie do Was. Czy miałyście styczność z tym produktem?
Jak sprawdził się u Was? 

Przyznaję, że jestem trochę zbita z tropu. Co sądzicie o kosmetykach Nivea? Lubicie tą markę?
U mnie wszystko oprócz szamponów sprawdza się całkiem OK. 

Buziaki, Magda






Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1