piątek, 29 czerwca 2012

Nail of the day.


Witajcie moje Drogie! 

Jako, że pogoda jest słoneczna i piękna naszło mnie na zrobienie kolorowych pazurków.

Początkowo chciałam zrobić każdy w innym kolorze, ale jakoś w trakcie zmieniłam zdanie.

Kombinowałam i wymyśliłam coś bardzo prostego ale zarazem radosnego. 
Oto co udało mi się stworzyć: 
(Z góry przepraszam za skórki, ale nie nakremowałam dłoni!)



Na dwie warstwy białego lakieru nałożyłam kolorowy brokat z Essence. 


lakiery jakich użyłam:
-essence 02 circus confetti
-wibo nr.25
-eveline 60sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz 

Nie jest to może nic wyszukanego, ale efekt mi się podoba. W słońcu wygląda bardzo wesoło! :)


I jak? Podoba Wam się mój letni manicure? :)

Pomyślałam, że częściej będę zamieszczać zdjęcia mani. Co Wy na to?
Jesteście zainteresowane takimi notkami czy niekoniecznie?
Dajcie mi proszę znać w komentarzach :)

Buziole, Magda
PS.Udanego weekendu życzę Wam wszystkim! :*





Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1