środa, 6 czerwca 2012

Mydło z nagietkiem Alterra.


Hej Kochane!
Dzisiaj recenzja mydła z Alterry, o którą kilka osób prosiło :) 

Produkt testowałam ponad 2tyg. i używałam go dwa razy dziennie.
Rano mydło + hydrolat + krem, a wieczorem: mydło + oleje + hydrolat + krem. 


Produkt kosztował mnie coś ok 3zł. W pudełku kryję się 100gramowe, pomarańczowe mydełko. Jego zapach nie do końca jest przyjemny, ale mi nie przeszkadza.
Zacznę od tego, że nigdy nie używałam do twarzy mydła, jednak zdałam sobie sprawę z tego, że oczyszczanie buźki samym olejem to może być mało. Po pierwszym użyciu zdziwiłam się, że mydło tak ładnie się pieni (myślałam, że będzie z tym problem). Podczas zmywania piany z twarzy byłam w szoku. Skóra piszczy jak umyta szyba ;) Po osuszeniu twarzy ręcznikiem nakładam krem, bo czuć lekkie ściągnięcie skóry. 


Mam wrażenie, że produkt trochę przygasił wypryski. 

Artystyczne zdjęcia :D 

Ogólne podsumowanie:
+ładnie oczyszcza twarz, przygotowując skórę do dalszych zabiegów
+nie wysusza
+jest tani
+dobrze się pieni
+jest wydajny (po ponaddwutygodniowym używaniu dwa razy dziennie napis pozostaje prawie nienaruszony)
+nie miałam problemu z dostępem do tego kosmetyku
-dla niektórych minusem może być zapach, ale jak już mówiłam mi nie przeszkadza
-szczypie w oczy (uważajcie dziewczyny!)

Ocena produktu: 4/5 (za to podrażnianie oczu.) Zdaje sobie sprawę, że nie należy zmywać makijażu oczu mydłem, ale mi się raz chlapnęło po oku pianą :(

Czy kupie ponownie? Niewykluczone, że tak. Zanim zużyje tą kostkę minie sporo czasu, a mam jeszcze jedną więc ciężko mi powiedzieć co będzie za jakiś czas. Ale jest to tani, naturalny produkt, który dobrze spełnia swoją funkcję.

Miałyście może do czynienia z tymi mydełkami? Dla mnie jest to fajna alternatywa dla różnych żeli. 


Tymczasem lecę się pakować. Życzcie mi udanej pogody! :D
A ja Wam życzę udanego (długiego?) weekendu, bo mój już się zaczął! 


Buziaki, Magda
PS.'Widzimy się' w poniedziałek! :)
PS2. Szykuje się masa recenzji!

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1