poniedziałek, 11 czerwca 2012

Floslek- żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą.


Hej Kochane!
W końcu wróciłam! Wyjazd bardzo się udał pomimo kapryśnej pogody! :)

Dzisiaj recenzja produktu, który ostatnio kupiłam przypadkiem i od tamtej pory używam codziennie! 

Zacznę od tego, że niestety ale noszę soczewki. Moje oczy często są podrażnione, zaczerwienione przez co czasem pieką. Bez kropli do oczu nie ruszam się z domu. 
Kiedy wstaję wcześnie mam lekką opuchliznę pod oczami i widoczne zasinienia. 

Produkt kupiłam pod wpływem chwili. Byłam bardzo ciekawa jego działania. 



Producent obiecuje, że żel przynosi ulgę, znosi świąd i pieczenie oczu- przyznaje się bez bicia, że średnio chciało mi się w to wierzyć, bo mam już jeden krem pod oczy z tej firmy i nie sprawuje się najlepiej. 




Produkt jest w postaci żelu, co bardzo ułatwia aplikację i sprawia, że już najmniejsza ilość potrafi pokryć całą okolicę oka. Łatwo się rozsmarowuje, szybko wchłania, jak najbardziej nadaje się pod makijaż. 

Ale co z działaniem? 
Po pierwszym użyciu oniemiałam! :) Skóra zrobiła się napięta, nawilżona a co najważniejsze czułam ukojenie i lekkie chłodzenie. Tak jakby skóra się wyciszyła, uspokoiła. W jakimś stopniu przestały mnie piec oczy. Nie jest to efekt długotrwały ale żel+krople to moje wybawienie. 







Ogólne podsumowanie: 
+koi i łagodzi skórę
+lekko chłodzi, orzeźwia
+dość fajnie nawilża
+jest wydajny 
+jest tani
+ naprawdę eliminuje świąd i pieczenie okolic oczu
- minusów nie zauważyłam

Ocena 5/5


Nie wiem jak wcześniej funkcjonowałam bez tego cuda :) Jak już mówiłam noszę soczewki. Moje oczy często są podrażnione a to jest mój wybawca. Polecam wszystkim chociaż spróbować. 

Jestem bardzo zadowolona z zakupu! :)

Używałyście coś z tej firmy? Do tej pory byłam na NIE, ale zaczynam zmieniać zdanie.
A może macie jakieś sprawdzone sposoby na zmęczone oczy i chcecie się nimi podzielić? :)

Buziaki, Magda






Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1