poniedziałek, 7 maja 2012

Zakupy z sh.


Witajcie Kochane! :)
Jak tam u Was po majówce? Wypoczęłyście? Mam nadzieję, że tak! Od dzisiaj zaczynamy nowy, zwykły tydzień! A ja przychodzę do Was z moimi zakupami. Jakiś czas temu odwiedziłam sh. Jestem bardzo zadowolona z tego, co udało mi się wyszperać :) Zobaczcie same!


Pierwszą rzeczą jest dżinsowa kurteczka z H&M. Polowałam na taką długo, w końcu mam! :)



Kolejną rzeczą jest skórzana kurteczka, ze stójką w pięknym beżowym kolorze.



Na maxi dress polowałam od jakiegoś czasu. Jednak z moim wzrostem wszystkie były albo za długie, za małe. Ta jest idealna! ;)



Kolejna maxi dress :)



Nad białymi spodniami zastanawiałam się dość długo, ale jednak się skusiłam ;) 
Urzekły mnie złote dodatki.



Przepiękny miętowy oversize z Atmosphere musiał być mój! 



Kolejny oversize, tym razem z H&M- w tamtym roku mierzyłam go w sklepie. Oczywiście nie mogłam go nie kupić. 




Podobają się Wam moje zakupy? Ja cieszyłam się jak dziecko! :)
A Wy chodzicie do second hand'ów czy wolicie jednak zwykłe sklepy?

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1