środa, 23 maja 2012

Zakupy Rossmann.

Witam serdecznie!

Dzisiaj szybko, krótko i bez przedłużania! :) Chciałam Wam pokazać co dziś kupiłam oprócz truskawek, które właśnie pałaszuję ;)



-Krem do twarzy Alterra. Pielęgnacja, która koi i odpręża.
-Calypso płatki do demakijażu, których planuję używać do zmywania spiruliny.


 -standardowo niebieski Listerine
-Lactacyd Femina acti-resh (jestem bardzo ciekawa tego produktu!)
-zwykły grzebień, bo swoje 2 gdzieś posiałam :(



Ostatnio naczytałam się też sporo o oczyszczaniu twarzy i postanowiłam zakupić dwa mydełka:
-Alterra mydło z olejami roślinnymi Róza



 -oraz Alterra mydło z olejami roślinnymi Nagietek



A na koniec dwa cukiereczki, którymi jestem oczarowana!
-Wibo extreme nails nr.422
-Miss Sporty nr.453 
Zakochałam się w tych kolorach, bo takiego żółtego szukałam już długo! No a czy ta brzoskwinka nie jest cudowna? :)



Miałyście może te mydełka z Alterry? Bardzo mnie zaintrygowały!
Teraz lecę robić pedicure, manicure i nie wiem co jeszcze moimi pięknymi lakierami :D A właśnie! Podobają Wam się? :)

Buziaki, Magda
PS.Niewielkie zakupy a jak humor poprawiają! :D



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1