wtorek, 15 maja 2012

W końcu się udało!

Hej Kochane!
Dzisiaj wpis na szybko! Jakiś czas temu wspominałam o tym, że rozpoczęłam oczyszczanie twarzy metodą OCM. Potrzebowałam ściereczek muślinowych jednak nie mogłam ich nigdzie dostać. Radziłam sobie takimi zwykłymi z mikrofibry i też nie było źle. Po n-tej wizycie w The Body Shop Pani powiedziała mi, że ściereczki nie będą już wcale dostępne ponieważ zabrakło materiału i nigdzie nie można go dostać. Poleciła mi zamówienie ich na allegro, bo jeszcze są dostępne. Tak też zrobiłam i mam! 



Zapakowane były w mały, muślinowy pokrowiec.



... a w środku trzy ściereczki. Zdziwiłam się, że są takie spore, ale nie mam nic przeciwko ;)



Ciesze się, że w końcu udało mi się je dostać :)
A Wy jak oczyszczacie swoją twarz? 
Przyznam szczerze, że uwielbiam zmywać maseczki za pomocą różnych szmatek, wszystko ładnie i szybko schodzi no i już nie chlapie po całej łazience ;)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1