środa, 2 maja 2012

Ulubieńcy kwietnia

Witam ponownie moje Drogie Panie :)

Tak jak obiecałam na szybko przedstawiam Wam moich ulubieńców kwietnia.
Nie jest tego dużo, ale pomimo licznych bubli znalazło się też kilka fajnych produktów: 



Na pierwszy ogień pójdzie antycellulitowa oliwka z Alterry. Bardzo spodobało mi się jej używanie, ponieważ na mokro, zanim się jeszcze wytrę smaruje się oliwką i jeżdżę po ciele masażerem. Wycieram się i wskakuję do łóżka. Bez balsamu :)
Ładnie pachnie i fajnie nawilża.



Kolejnym produktem jest płyn do kąpieli Luksja o zapachu pomarańczowo-mandarynkowym. W swojej roli sprawdza się znakomicie- ładnie się pieni i pięknie pachnie. Jakiś czas temu zaczęłam używać go jako żelu pod prysznic i również spisuje się świetnie! Nie wysusza, nie podrażnia i uwielbiam jego zapach :)



Krem tonujący z Alterry. Od kiedy stosuję metodę OCM używam tylko naturalnych produktów. Zrezygnowałam z podkładu na rzecz tego kremu. Jestem zadowolona. Jest lekki, szybko się wchłania i fajnie matuje. 



Samoopalający mus do ciała to produkt, po który sięgałam stosunkowo często. Uwielbiam go! Nie zostawia smug. Opaleniznę można stopniować, łatwo się go aplikuje, szybko się wchłania i nie pachnie mocno dusząco. Nie brudzi ubrań i nie daje efektu marchewki ;) Polecam Wam go serdecznie!



Ostatnim produktem jest puder brązujący do ciała i twarzy z Lovely. Początkowo używałam go tylko do konturowania twarzy, jednak miał za dużo drobinek. Z czasem zaczęłam stosować go na dekolt i ramiona- tak już zostało ;) Ilość drobinek zmniejszyła się- najwięcej było ich na samej górze produktu, teraz jest w sam raz :) Stosuję do konturowania twarzy jak i na ramiona, czy dekolt. Bardzo fajnie pachnie i drobinki, które pozostawia są delikatne i subtelne :)



tak wygląda na skórze przed roztarciem: 




I tutaj pojawia się standardowe pytanie:
Znacie te produkty? ;) 

Uciekam już pakować się na swoją długo wyczekiwaną majówkę ;)
Wracam do Was w poniedziałek już z nową notką!

Bawcie się dobrze w ten piękny majowy czas!

Buziaki, Magda :)






Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1