sobota, 26 maja 2012

Organizer na łańcuszki.

Hej Kochane!
Piszę Wam pochwalić się swoim świetnym pomysłem! :D
Nie jest to odkrycie Ameryki, ale może chociaż jednej z Was się przyda.

Ile razy spiesząc się próbowałyście wyciągnąć Wasz ulubiony łańcuszek ze splątanego kłębka? 
Bo ja milion! W wyniku tego zaprzestawałam ich noszenia co za tym idzie i ich kupowania.
Wczoraj przelała się czara goryczy! Powiedziałam sobie 'O NIE!' 

W związku z tym myślałam, kombinowałam i mam! Patrzcie same jakie to proste :)

Ostatni raz widzę swój kłębuszek :)





Kupiłam najzwyklejszy, najtańszy wieszak w IKEI oraz taśmę dwustronną.
W środku szafy po wewnętrznej stronie drzwi przykleiłam mojego wybawcę! 



... i pozawieszałam wszystkie swoje łańcuszki i naszyjniki. Dopiero widzę jak mało mam tego typu biżuterii. Teraz więc się rozkręcę ]:->


Jak mija Wam sobota? :) Ja wstałam dzisiaj o po 12, byłam na wycieczce w IKEI i przy okazji odwiedziłam jeszcze H&M i MOHITO :)))

Podoba Wam się mój pomysł?  Jak przechowujecie swoje łańcuszki? Z resztą biżuterii nie miałam takiego problemu, teraz już jestem szczęśliwa i zorganizowana :D

Udanego weekendu, Magda!

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1